қоңырау шалу тегін
RU | KZ | EN

Заңды тұлғаларға арналған интернет-банкинг - Nov24

АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:

Nova24 ИНТЕРНЕТ БАНКИНГІ ТӨМЕНДЕГІЛЕРГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ:

БҰЛ ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ НЕМЕСЕ ЖИІ ТУЫНДАЙТЫН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАПТАР:

Қалай қосылуға болады?

Әрекеттегі клиенттер үшін – қызмет көрсетуші шот менеджеріне бару. Жаңа клиенттер үшін – шот ашу үшін Банкке хабарласу

Nova24 жұмысында қандай қауіпсіздік жүйесі пайдаланылады?

Nova24 қауіпсіз жұмысы үшін клиентке etoken электронды-цифрлық қолтаңбамен, немесе OTP token бірегей біржолғы парольдер құрайтын құрылғы ұсынылады

Клиент Nova24 жүйесіне кіретін өз логинін ұмытып қалса не істеу керек?

Бұл жағдайда клиенттің Nova24 есептік жазбасын түзету талап етіледі. Клиент қызмет көрсетуші шот менеджеріне жүгінуі қажет

Егер клиент Nova24 жүйесіне енетін парольді ұмытып қалса не істеуі керек?

Клиент өтінішпен қызмет көрсететін менеджерге жүгінеді

Егер клиент паролін ұмытып қалса не істеуі керек?

Клиент шот менеджеріне барып, Nova24 жүйесінде нөлдеуге өтініш береді

Nova24 пайдаланушылар мәліметтерін ауыстырған кезде клиент нені орындайды?

Клиент растаушы құжаттарды қосымша беру өтінішімен қызмет көрсететін менеджерге барады

Уәкілетті тұлғаларды ауыстырған жағдайда клиент нені орындайды?

Клиент қолданыстағы кілтті жоюға және жаңасын шығару үшін құжаттардың толық пакетін ұсынады. Шоттарды ашқан/жапқан кезде клиент жаңа шоттарға рұқсатты көрсетумен өтініш ұсынуы керек

Клиенттің бастамасы бойынша парольді ауыстыру мүмкін бе?

Клиент etoken пароліне сияқты, жүйеге кіру паролін де ауыстыра алады